مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در اولین کارگروه مراقبت پرستاری در منزل بر افزایش تعداد مراکز مراقبت‌های پرستاری در منزل و ارتقای خدمات سلامت در سیستان و بلوچستان تاکید شد.
کد خبر: ۲۹۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴ 08 September 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، شهناز کیخا اظهار داشت: در پاسخ به انتظارات و نیازهای اساسی مردم و نظام سلامت و ارتقای کیفیت مراقبت‌های پرستاری علمی، کارامد و در دسترس آیین‌نامه جدید تاسیس مراکز مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری در منزل تدوین شده است.

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در همین راستا اولین جلسه کارگروه مراقبت‌های پرستاری در منزل با هدف بررسی مشکلات و راهکارهای اجرایی این برنامه بر اساس آیین نامه‌های جدید در محل دفتر پرستاری دانشگاه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بر اساس آئین نامه جدید قرار است سطح و نوع خدمات ارتقا یابد، گفت: نظارت بر عملکرد این مراکز از طریق مدیریت پرستاری و مدیریت نظارت و اعتبار‌بخشی و صدور پروانه‌های دانشگاه انجام می‌گیرد.

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارستان‌ها مراکز دولتی و مدارس نیز می‌توانند برای دریافت خدمات با مراکز مراقبت پرستاری در منزل قرارداد منعقد کنند.

درحال حاضر یک مرکز مراقبت پرستاری در منزل، در زاهدان مشغول فعالیت و یک مرکز در چابهار در حال راه‌اندازی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار