هجدهمین همایش شوراهای برتر دانش آموزی کشور از امروز/پنجشنبه/ با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، کفاش معاون پرورشی و علی اکبر زاده مدیر کل فرهنگی و هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در زاهدان آغازبکار کرد.
کد خبر: ۲۹۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 08 September 2016
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و دبیر هجدهمین جشنواره شوراهای برتر دانش آموزی در حاشیه آیین افتتاح این همایش گفت: همایش شوراهای برتر دانش آموزی کشور از امروز به مدت سه روز با هدف تقویت جایگاه شوراهای دانش آموزی، تشویق شوراهای برتر و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و افزایش مهارت های آنان برای نخستین بار در استان برگزار شده است.
سعیده سرگلزایی مقدم افزود: در این همایش نمایندگان شوراهای برتر دانش آموزی 11 استان کشور شامل خراسان رضوی و جنوبی، کرمان، یزد، هرمزگان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان و اصفهان شرکت دارند.
وی با بیان این که از هر استان یادشده 19 نفر در این همایش شرکت دارند گفت: برپایی کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی و مهارت های ارتباطات اجتماعی، آشنایی با حیطه یادگیری های اجتماعی و سیاسی و آشنایی بیشتر با قوانین شوراهای دانش آموزی و قانون اساسی از برنامه های این همایش است.
وی خاطر نشان کرد: همایش شوراهای دانش آموزی سایر استان های کشور در چند روز گذشته در اردیبل برگزارشد.
به گزارش ایرنا هم اینک حدود 600 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 300 مدرسه در حال تحصیلند و36 هزار و 700 فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت استان هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار