رئیس سبک شیتوکریو شکوکای گفت: ایلام یکی از مهمترین استان های ورزشی کشور در رشته کاراته است و با ورزشکارانی مستعد، توانمند و افتخار آمیز در کشور، اعتبار زیادی در این رشته ورزشی دارد.
کد خبر: ۲۹۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 09 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ارسلان خزلی روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته جام آسیایی در ایلام اعلام کرد: کاراته ایران به عنوان ورزشی ارزشمند و دارای شناسنامه ملی در دنیا شاخص است.

وی افزود: ورزشکاران استان ایلام نیز همیشه در رشته ورزشی کاراته افتخارات زیادی در رده ملی، بین المللی و جهانی کسب کرده اند و با حمایت و نگاه ویژه مسئولان به ورزش این استان قهرمان پرور و فرهنگ سازی در این زمینه می توانیم قهرمانان ارزنده ای بیشتری را به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم.

خزلی تاکید کرد: ایلام یکی از مهمترین استان های ورزشی کشور در رشته کاراته است و با ورزشکارانی مستعد، توانمند و افتخار آمیز در کشور، اعتبار زیادی در این رشته ورزشی دارد.

وی یادآور شد: این استان در صورت حمایت های همه جانبه جوهر وجودی خود را در رشته های رزمی بویژه کاراته به منصه ظهور می رساند چرا که ورزشکاران این استان در ادوار گذشته در مسابقات مختلف و عرصه های داخلی و خارجی شایستگی خود را ثابت کرده اند.

وی به میزبانی مسابقات آسیایی کاراته در استان ایلام هم اشاره کرد و گفت: هر چند هماهنگی برای این مسابقات در سطح پایینی بود اما ایلام به خوبی پذیرای ورزشکاران شد و در واقع این مسابقات برای ارتقای سطح کیفی کاراته کشور و استان های ورزش دوستی مانند ایلام برگزار شده است.

علی اصغر پور ابراهیم دبیر سبک شیتوکریوشکوکای کور نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این چنین مسابقاتی برای دیده شدن و استفاده از ظرفیت و توانایی ورزشکاران استان ها برگزار می شود و استان های میزبان به مدد برگزاری اینگونه مسابقات جایگاه خود را ارتقا می دهند.

به گزارش ایرنا، مسابقات آسیایی کاراته (سبک شیتوریو) در 2 بخش آقایان و بانوان با حضور 90 کاراته کای خارجی و بیش از 400 کاراته از کشورمان از روز پنجشنبه در ایلام آغاز شد.

بیش از 90 ورزشکار زن و مرد (60 کاراته کای مرد و 30 کاراته کای زن) از پنج کشور افغانستان، ترکیه، لبنان، عراق و پاکستان به همراه نمایندگان کشورمان در رقابت های کاراته جام آسیا به میزبانی ایلام شرکت کرده اند.

رقابت های بخش بانوان روز پنجشنبه 18 برگزار شد و بخش آقایان روز جمعه 19 شهریور در سالن شهدای قلاویزان مجموعه ورزشی غدیر ایلام انجام می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار