دکتر سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از کسب رتبه برتر کشوری توسط یگان حفاظت محیط زیست استان خبرداد.
کد خبر: ۲۹۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 10 September 2016
رتبه کشوری یگان حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان 
تابناک سیستان و بلوستان/ سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان در این رابطه گفت: رتبه بندی یگان حفاظت استان‌ها هر سال براساس عملکرد سال قبل آن مجموعه صورت می گیرد و در سال جاری فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل موفق شد تا رتبه برتر کشوری را در بین سایر استانها کسب نماید.
وی افزود: کسب این مقام با توجه به فعالیت های مختلف در زمینه حضور مداوم در منطقه، دستگیری متخلفین شکارو صید، اخذ بیشترین جرایم ناشی از شکار و صید غیر مجاز، زنده گیری گونه های مختلف حیات وحش، کشف سلاح غیر مجاز، امداد و نجات گونه های آسیب دیده حیات وحش، برخود با مسببین آلودگی های زیست محیطی، پخش دان و علوفه در مناطق دچار خشکسالی، کنترل مبادی ورود و خروج مرزی در زمینه قاچاق گونه‌های حیات وحش و معرفی متخلفین به مراجعه قضائی، واکنش سریع در زمان بروز بحران های زیست محیطی، بررسی تلفات احتمالی حیات وحش، جلوگیری از صید گونه‌های حمایت شدهو در خطر انقراض دریایی و... می‌باشد.
محمودی ادامه داد استان سیستان و بلوچستان به عنوان وسیع‌ترین استان کشور و تنوع بی نظیر گونه‌ای و همچنین همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان دارای مشکلات خاص و عدیده‌ای است که یگان حفاظت محیط زیست استان توانسته با برنامه‌ریزی منسجم و گشت و کنترل شبانه روزی، ضمن حفاظت از عرصه‌های زیستی، اقدامات در خور توجهی در زمینه بقای نسل گونه‌های منحصر به فرد حیات وحش صورت دهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آزاده وکیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
دکتر خسته نباشید.ایشالا همچنان موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار