رئیس هیأت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: بانوان ووشوکار استان در مسابقات کشوری موفق به کسب 16 مدال شدند.
کد خبر: ۲۹۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 14 September 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش سیستان و بلوچستان، عباس شیبک اظهار کرد: 18 نفر از بانوان ووشوکار این استان با سرپرستی فاطمه پاسبان و مربیگری معصومه اصفهانی در مسابقات کمیته فانگ من چوان کشوری به میزبانی مشهد حضور یافتند که موفق به کسب 16 مدال‌ و عنوان دوم تیمی رده نونهالان و سوم تیمی رده نوجوانان شدند.

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: در رده نونهالان حنانه پیروزمنش در وزن 45 کیلوگرم، بهاره سالارزهی در وزن 24، ساناز افغانپور در وزن 33 به مقام اول و فاطمه بارانی در وزن 24 عنوان دوم و آیناز افشاری مقدم در وزن 33 و نیلوفر نیکدل در وزن 27 کیلوگرم به جایگاه سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان فاطمه سالارزهی مدال طلا کسب کرد، فاطمه پیروزمنش و فاطمه دهمرده به مدال نقره دست پیدا کردند و زینب خمر هم به مدال برنز رسید، در رده جوانان سیده ساجده موسوی و زهرا میری در جایگاه سوم ایستادند.

شیبک بیان کرد: همچنین در رده بزرگسالان زهرا اصفهانی، الهام رسولخانی و نرگس دهمرده مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

وی گفت: در مسابقات کمیته هوپ گار بانوان کشور نیز که 3 ووشوکار به سرپرستی و مربیگیری هستی حاتمی حضور پیدا کردند معصومه بازیگر در رده بزرگسالان به مدال برنز وزن 75- دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار