مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: مردم خیر و نوعدوست استان در عید قربان 10 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۲۹۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 14 September 2016
رضا اصلی شهرکی گفت کمیته امداد سیستان و بلوچستان هر سال به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی الحجه و عید قربان اقدام به جمع آوری نذورات مردم خیر و خدا دوست می کند.
وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال های قبل 574 مکان شامل پایگاههای ثابت و سیار، مساجد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نذورات عید قربان در قالب گوشت، دام زنده و وجه نقد برای کمک به نیازمندان را جمع آوری کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با قدردانی از مردم نیکوکار و خیر استان گفت: جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی ویژه عید سعید قربان همچنان ادامه دارد.
شهرکی با بیان این که در روز عید قربان سه تن گوشت به پایگاه های کمیته امداد سیستان و بلوچستان تحویل که از این میزان یک تن گوشت در میان نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد منطقه های سه و یک شهرستان زاهدان توزیع شده است.
وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته اهدای کمک های جمع آوری شده به نیازمندان از روز عید قربان آغاز شده و همچنان در حال توزیع است.
وی با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته 9 میلیارد و 314 میلیون ریال نذورات قربانی در استان جمع آوری شده بود، خاطر نشان کرد: امسال نذورات جمع آوری شده از همان روز نخست بین خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰۷ هزار خانوار در قالب ۲۶۳ هزار نفر از خدمات کمیته امداد استان در بخش های مختلف از جمله فرهنگی، کمک معیشت، تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال بهره مند هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار