فرمانده انتظامی شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: اختلاف خانوادگی علت اصلی قتل معلم بازنشسته در این شهر گزارش شده است.
کد خبر: ۲۹۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 19 September 2016
سرهنگ غلامرضا اربابی بیان کرد: حوالی ساعت 23 شب گذشته یک فرهنگی بازنشسته به هویت بهمن اربابی( جمالزهی) از بومی های شهرستان خاش در منزل شخصی خود به ضرب گلوله به قتل رسیده است.
وی اظهار داشت: پس از بررسی های به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس آگاهی وجود اختلافات خانوادگی علت اصلی این حادثه بوده و فرد مورد نظر نیز شناسایی شده اما هم اینک به مقصد شهر زاهدان متواری گشته که در این رابطه همکاران ما در تلاش برای دستگیری این متهم هستند.
فرمانده انتظامی خاش افزود: متهم از زاهدان به قصد درگیری با فرد مقتول به خاش آمده و پس از درگیر شدن در منزل او را با ضرب گلوله به قتل رسانده است.
وی از تلاش نیروهای پلیس آگاهی برای سرعت عمل در شناسایی عاملان این حادثه در مدت بسیار کوتاه قدردانی کرد و اظهار داشت: همه تلاش ماموران انتظامی خاش بر این است که در شهر نظم و امنیت حاکم شود و در این مسیر از همکاری خوب مردم استقبال می کنیم.
قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش نیز صبح امروز یکشنبه در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان وقوع این حادثه را به همکاران خود تسلیت گفت.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار