استاندار سیستان و بلوچستان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با تشریح طرح مدیریت تالاب هامون برای مجمع نمایندگان استان و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در برنامه ششم توسعه ردیف بودجه مشخصی برای احیای تالاب هامون در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۲۹۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 20 September 2016
علی اوسط هاشمی افزود: دستگاه‌های دینفع طرح مدیریت تالاب هامون از زمان تصویب این طرح به مدت یکماه فرصت دارند تا پیشنهادات خودشان را به کارگروه ارائه کنند.

وی همچنین به طرح سرشماری نفوس و مسکن نیز اشاره کرد و گفت: مردم استان باید نهایت همکاری با ماموران سرشماری را داشته باشند.

سه دستور کار ، تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه تالاب هامون ، تصویب پروژه های ردیف توسعه ای استان در قالب جز 32  بودجه سال 95 به مبلغ 900میلیارد ریال، توزیع اعتبار به میلغ 188 میلیارد ریال در قالب جز 45 باعنوان توسعه و ایجاد زیرساخت های شرق و غرب کشور در قالب 10 پروژه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، با توجه به انتزاع فعالیتهای راهداری از اداره کل راه و شهرسازی استان به اداره کل پایانه ها و ایجاد اداره کل جدید تحت عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مقرر گردید پروژه ها و اعتبارات مربوط به این حوزه به اداره کل جدید الحاق شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار