فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر از کشف بيش از 300 کيلوگرم مواد مخدر ترياک، در عمليات پليس اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 22 September 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "دوستعلي جليليان" در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ايرانشهر در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتي و پشتيباني فني پليس مبارزه با مواد مخدر استان، موفق شدند قاچاقچيان مسلح مواد مخدر را که قصد انتقال مواد از شهرستان ايرانشهر به شهرستان هاي همجوار داشتند شناسايي کنند.

وي با بيان اينکه ماموران پس از شناسايي دقيق فعاليت قاچاقچيان و محل دقيق عبور آن ها بلافاصله اکيپ هاي عملياتي به منطقه مورد نظر اعزام شدند ،افزود: قاچاقچيان به محض مشاهده ماموران، اقدام به تيراندازي کردند و سپس متواري شدند.

 سرهنگ جليليان تصريح کرد: ماموران پس از تعقيب و گريز قاچاقچيان و در اقدامي غافلگيرانه، خودرو مذکور را توقيف و در بازرسي از آن، تعداد 32 بسته ده کيلويي ترياک به وزن تقريبي 322 کيلوگرم کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان با بيان اينکه در اين عمليات يک نفر از قاچاقچيان به هلاکت رسيد، خاطرنشان کرد: امروز ديگر هيچ نقطه و مکاني براي سوداگران مرگ امن نبوده و پليس با جديت و برخورد قاطع به دنبال شناسايي و انهدام باندهاي قاچاقچيان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار