محمد اسحاق ناروئی پیشکسوت وزنه برداری سیستان و بلوچستان هم اینک با حضور در اردوی تیم ملی درحال آماده شدن برای اعزام به رقابت های جهانی است.
کد خبر: ۳۰۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 25 September 2016
رئیس هیات وزنه برداری سیستان و بلوچستان روزیکشنبه گفت: اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی از 24 شهریور تا پنجم مهر در تهران به منظور حضور در رقابت های جهانی وزنه برداری آلمان درحال برگزاری است.
محمد اسحاق ناروئی افزود: رقابت های جهانی وزنه برداری با حضور بیش از 900 وزنه بردار جهان در رده های مختلف سنی از هفت تا 17 مهر امسال در کشور آلمان برگزار می شود که 32 وزنه بردار کشور در چند روز آینده به این دوره از رقابت ها اعزام خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک 250 ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته وزنه برداری فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا محمد اسحاق ناروئی متولد سال 1350 تاکنون موفق به کسب سه مدال طلا و دو نقره در رقابت های قهرمانی وزنه برداری پیشکسوتان جهان به ترتیب در سال های 2006 فرانسه، 2007 مجارستان، 2008 یونان، 2011 لهستان و 2012 اوکراین و یک مدال طلا در رقابت های قهرمانی وزنه برداری 2005 کارگران جهان شده است و همچنین کسب 10 عنوان برتر رقابت های وزنه برداری بزرگسالان و پنج مقام نخست رقابت های قهرمانی وزنه برداری کارگران کشور از دیگر افتخارات وی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار