مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در مراسمی هدیه 10 میلیون ریالی به امید آرامی قهرمان کشتی جهان و 50 میلیون ریال به عباس آرامی مربی این کشتی گیر افتخار آفرین سیستانی و بلوچستانی اهدا کرد.
کد خبر: ۳۰۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۸ 04 October 2016
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: افتخار آفرینی این کشتی گیر نوجوان در رقابت های برون مرزی نتیجه تلاش و حرکت های تیمی در داخل استان است.
حسین ثوری با بیان اینکه آرامی امروز در سیستان و بلوچستان علاوه بر افتخارآفرینی برای مردم و کشور ایران، به عاملی برای وحدت بیشتر مردم این استان تبدیل شده است گفت: موفقیت این دلاور مرد استان سبب شده قدرت چانه زنی استان در مسائل مختلف در وزارت ورزش افزایش یابد.
وی تاکید کرد: همدلی و همگرایی بیش از پیش همه فعالان ورزشی سیستان و بلوچستان در راستای کشف استعدادهای ورزشی نوید آینده روشن تر در ورزش استان می دهد.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استعدادهای فراوان ورزشی در استان وجود دارد تصریح کرد: مسئولان و ورزشکاران اجازه ندهند تجربه تلخ گذشته تکرار شود بلکه بدون پرداختن به حاشیه سازی ها زمینه توسعه و ارتقای ورزش استان را فراهم کنند.
عباس آرامی مربی امید آرامی قهرمان جهان نیز در این مراسم با قدردانی از حمایت های همه مسئولان استانی گفت: با توجه به استعدادهای این کشتی گیر استان تلاش داریم با ارتقای رده سنی وی از نوجوانان به جوانان با کسب سهمیه رقابت های آسیایی و جهانی بار دیگر مایه افتخار کشور شود.
رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان نیز گفت: آرامی کشتی گیر موفق استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با حضور در رقابت های بین المللی ترکیه، تهران، آذربایجان، تایوان و تفلیس گرجستان پنج مدال طلای بین المللی، آسیایی و جهانی را برای ایران اسلامی بدست آورده است.
عادل شاهسونپور ادامه داد: همچنین کسب چند بار عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت های این کشتی گیر نوجوان استان محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک 950 ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در استان مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا افزون بر 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سیستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
بابا ای ول و بشکن دارد این همه ولخرجی مسئو لین چه در ساز و کرنا کردن نداره هدیه یک میلیون تومان و پانصد هزار تومان به ورزش کار که پنج مدال طلا کسب کرده این همه ولخرجی باعث تاسف و جای تعریف ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
خطاب به نظر قبلی
ولی سواد و دانش ریاضی تو جای بوق و کورنا کردن داره.گل خان 15 میلیون تومان درسته نه یک ونیم میلیون تومان
سیستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
آقای ناشناس سواد برای تو هم چیز خوبیست اول متن را بخوان مبلغ 10میلیون ریال برای امید آرامی و مبلغ 50میلیون برای عباس آرامی بله مبلغ 50میلیون ریال آقای عباس آرامی درست5 میلیون تومان اما امید آرامی یک میلیون تومان ادم پرفسور
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
اقای ناشناس عینک آفتابی تو سایه زدی بردار درست بخوان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار