کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از اواسط وقت امروز به طور محسوسی از شدت وزش باد در شهرهای شمالی این استان کاسته می‎شود.
کد خبر: ۳۰۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 03 October 2016

مرتضی فرجی گفت از اواسط وقت امروز به طور محسوسی از شدت وزش باد در شهرهای شمالی استان کاسته خواهد شد و تا پایان هفته جاری، به جز ساعات اولیه روز، هیچگونه وزش باد شدیدی را در منطقه سیستان نخواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: گردوغبار گسترده، امروز پدیده مشترک در اکثر شهرهای نواحی مرکزی و جنوبی استان است اما به علت نبود وزش باد قابل ملاحظه و نبود چشمه گردوغبار، انتظار داریم رفته رفته کیفیت هوا بهتر شده و به شرایط عادی برگردد.

وی گفت: طی دو روز آینده در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر قابل پیش‌بینی است که می‌تواند به شکل پراکنده امروز در نیمه جنوبی استان و فردا تا ارتفاعات نواحی مرکزی استان باعث رگبار باران و رعد و برق و تندباد موقتی نیز شود.

فرجی بیان کرد: از نظر دمایی دو تا چهار درجه افزایش دما در طول روز خواهیم داشت اما هوای نسبتا خنک در طول شب ماندگار خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی 24 ساعت گذشته زاهدان با 16 درجه خنک‌ترین و دلگان با 40 درجه گرمترین نقاط سیستان و بلوچستان بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار