به قلم احمد ملاشاهی
از ادبیات سه ماه پیش فضای استان بود .سرانجام در کمتر از صد روز کلاهبردار دستگیر شد ، حال باید دید آن ادبیات در قدردانی از نیروهای انتظامی همچنان رسا و گویاست؟
کد خبر: ۳۰۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 04 October 2016

تابناک سیستان و بلوچستان : پس ازکلاهبرداری میلیاردی موجی ازانتقادها دراستان سیستان و بلوچستان شروع شد ، انتقاداتی که بیش ازانکه خوش باوری مالباختگان رانشانه رود ،دستگاههای امنیتی وانتظامی رانشانه گرفت،روزی نبود که نامه سرگشاده ،نیمه گشاده خطاب به این مقام و آن مقام نباشد ،حتی این کلاهبرداری متن خطبه های نمازجمعه ها شد وتیغ تیز بیشتر سمت مسولان رفت ، این درحالیست که به هرحال دزد وکلاهبردارهرجا ممکن است باشد مهم این است که دندان طمع مانباید گرفتار برخی سود ها شود .

تحلیل برخی کمپین های بیمار که ازقضا همچنان دراستان درحال تحلیل دادن هستند حتی به این سمت رفت که این کلاهبردار فقط از فلان قوم به یغما برده است ، شایع کردند حتما پشت صحنه دستها باهم یکی هستند ، موج بزرگی که راه افتاد این بود که کلاهبردار نیرو و کارمند فلان سازمان است اینها بخشی از ادبیات سه ماه پیش فضای استان بود .سرانجام در کمتر از صد روز  کلاهبردار دستگیر شد ، حال باید دید آن ادبیات در قدردانی از نیروهای انتظامی همچنان رسا و گویاست؟

حقیقت آن است که آنچه مشاهده می شود کوتاهی زبان شکر و سپاس است ، نه منبری ونه نامه ي سرگشاده‌ای فعلا باب شکر را باز نکرده است ،حتی برخی در پی تشکر ازهمان کسانی رفتند که بخاطر سهل انگاریشان و بخاطر وساطت شان این اتفاق افتاد.

به هرحال بخاطر این عملیات بزرگ تشکری خشک وخالی از این نیروی خدوم ومردمی نشد اگرچه آنها همچنان درپی رسالت خود هستند .اما نمی شود بهترین نعمت دنیا یعنی امنیت را از کسی خواست واز طرفی یک شاخه گل تقدیمش نکرد ،اقدام چند جوان ایرانشهری وچند طلبه سفیران هدایت در تشکر ازپلیس محل شان می تواند الگوی همه ما باشد


یادداشت روز : احمد ملاشاهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار