رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه، برجسته‌ است و این نیرو در خاکریز اول تأمین امنیت قرار دارد.
کد خبر: ۳۰۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 07 October 2016
 حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرا رسیدن این هفته را به کارکنان خدوم ناجا تبریک گفت و اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تقدیر از نیروی انتظامی  است و با بررسی عملکرد پلیس در می‌یابیم که سال به سال خدمات این نیرو به مردم بهتر شده و رضایتمندی نیز ارتقاء پیدا کرده است.

رئیس‌ کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز مردم،حضور نیروی انتظامی را در تمام شئونات و بخش‌های زندگی خود از درون شهرها و روستاها گرفته تا مناطق مرزی حس می‌کند و خدمات آنها را در این مناطق دریافت می‌کنند.

این مسئول وجود هیئت ‌مذهبی و عزاداری برای امام حسین(ع) را یک اقدام فرهنگی خواند و گفت: در کنار این اقدام فرهنگی مهم و بنیادی، ما حضور پررنگ مأموران نیروی انتظامی را برای استقرار امنیت هیئت ها مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات و ناامنی‌ها رخ داده در برخی از کشورهای اروپایی گفت: این ناامنی‎ها به دلیل،رشد اسلام هراسی در کشورهای اروپایی اتفاق می‌افتد و دشمنان تلاش می‌کند با این اقدامات، چهره اسلام را در اذهان مردم جهان نازیبا جلوه دهند.

حمیدی بیان کرد: کشورهای غربی، اروپایی و حامیان منطقه‌ای آنان تلاش می‌کنند با صرف هزینه‌های بسیار زیاد و بکارگیری نیروهای خودفروخته، به امنیت کشور و به خصوص استان سیستان و بلوچستان خدشه وارد کنند ولی به کمک خداوند و تلاش نیروهای انتظامی، سپاه و دستگاه‌های امنیتی، موفق نشده‌اند به اهداف خود دست پیدا کنند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه، نقش برجسته‌ای است و این نیرو در خاکریز اول تأمین امنیت قرار دارد همه دستگاه های مرتبط با این مقوله باید،یاریگر پلیس باشد.

وی گفت: امروز استان سیستان و بلوچستان به تنگه احد نظام تبدیل شده و نقش حفاظت از کل جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد و با لطف خداوند و تلاش دستگاه‌های مرتبط ضریب امنیتی در استان،در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

این مسؤول، تقویت برگزاری جلسات مسئولان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را یک ضرورت خواند و گفت:با افزایش جلسات می‌توانیم مشکلات و کاستی‌های شناسایی شده را بهتر برطرف کنیم و با هم افزایی مشترک در ارتقاء امنیت جامعه قدم برداریم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان به افتتاح یگان حفاظت دادگستری در استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تا آینده بسیار نزدیک، ابلاغ اوراق قضایی و ابلاغ اجرای احکام قضایی از طریق الکترونیکی نیز محقق خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار