معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها مردم نیکوکار این استان تاکنون 12 میلیارد و 893 میلیون و 735 هزار ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۳۰۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 09 October 2016

له گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمود میرامامی اظهارکرد: هم‌اکنون 32 هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد، نزدیک به 28 هزار نفر یتیم بوده و از نعمت وجود پدر محروم هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری این طرح با هدف اشاعه فرهنگ نوعدوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی برای کمک به نیازمندان بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، مدتی است که آغاز شده و امروز با جمع‌آوری و اهدای لوازم‌التحریر، کیف و کفش‌ها به نیازمندان کمک خواهیم کرد.

این مسؤول بیان کرد: کمیته امداد امام در راستای ارتقای سطح فرهنگ دینی جامعه هدف، در مدت تحت پوشش و مسئله دین‌باوری و شناخت بزرگان دین با اجرای این طرح نشان داد که جامعه تحول خود را در زمینه مشارکت مردمی دست یافته است.

میرامامی ادامه داد: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها مردم نیکوکار این استان تاکنون 12 میلیارد و 893 میلیون و 735 هزار ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برگزاری زنگ عاطفه‌ها و جشنواره عاطفه‌ها اثربخشی زیادی برای جوانان نسل آینده این جامعه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن کمک‌ها و کفش‌های جمع‌آوری شده میان افراد نیازمند شناسایی شده، توزیع شده است.

به گزارش فارس جشن عاطفه‌های سال جاری با نظارت کمیته امداد امام طی دو مرحله، مرحله اول از یکم تا 25 شهریورماه و مرحله دوم 10 مهر قبل از شروع ماه محرم با نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدارس سطح استان همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار