امام جمعه زابل گفت: اگر سخن از ظلم مسئول یا فردی مطرح می شود نه اینکه خیانت یا جنایتی مرتکب شده اند بلکه سوء مدیریت آنان عامدانه و عالمانه یک نوع ظلم است.
کد خبر: ۳۱۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 14 October 2016
حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زابل اظهارداشت: اگر یک معلم، فرمانده جنگ و مسئول وظایفشان را عامدانه و عالمانه انجام ندهند یک نوع ظلم است با اشاره به این موضوع به دنبال برطرف کردن عیوب و سازکارهای آن هستیم.
وی از استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران خواست تا برای رضای خدا مشکلات را حل کنند.
امام جمعه زابل گفت: مسئولان در خصوص متحول کردن منطقه از طریق بازارچه های مرزی، تجارت چمدانی، پاس مرزی، منطقه آزاد تجاری – صنعتی سیستان، فقدان تحول در صنعت گردشگری و جذب توریست پس از ثبت جهانی شهرسوخته، تکمیل نشدن آزاد راه زابل – زاهدان و تخصیص بخشی از پول فروش آب چاه نیمه های منطقه سیستان به سازمان آب زاهدان پاسخگو باشند.
حجت الاسلام کیخا با اشاره به حقوق معوق چند ماهه کارگران شهرداری زابل تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی از درآمد مرز میلک به شهرداری ها منطقه که از نعمت ارزش افزوده املاک، پروانه ساخت و درآمد فروش ملک بهره مند نیستند اختصاص داده شود.
وی با تاکید بر اینکه هیچ مدیری در منطقه حاشیه امن خبری نخواهد داشت گفت: مردم و جوانان با مطالبه گری مطابق با بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با سرنوشت منطقه بی تفاوت نیستند.
وی رسانه های منطقه را چشم بیدار، ریزبین و نقادانه دانست و اظهار داشت: اگر کم کاری یا بی توجهی از مسئولان دیده شود به آنان تذکر می دهیم.
حجت الاسلام کیخا از حضور پرشور مردم دارالولایه سیستان در آیین ها و اجتماعات عزاداری سرور سالار شهیدان تقدیر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار