فرمانده سپاه نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی و هفتمین یادواره شهدای وحدت، امنیت و خدمت 29 مهر ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در گلزار شهدای این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 18 October 2016
سرهنگ پاسدار علی محبی گفت شهید لک زایی با 100 ماه حضور در جبهه های جنگ هشت سال دفاع مقدس و 77 درصد جانبازی تمام عمر خود را با خلوص نیت وقف انقلاب، نظام، بسیج و مردم کرد و با ژرف اندیشی اقدامات زیادی را برای مردم سیستان و بلوچستان انجام داد.
وی محرومیت زدایی، دغدغه های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر را از جمله تلاش های ارزشمند شهید لک زایی ذکر کرد.
وی با اشاره به حادثه تروریستی تاسوکی در سال 1385گفت: این سردار شهید با وجود اینکه در آن حادثه فرزند و اقوام نزدیک وی نیز به شهادت رسیده و یا به گروگان گرفته شده بودند اما به گونه ای عمل کرد که گویا فرزند او در جمع شهدا نیست و به صورت مساوی خدمات رسانی کرد.
فرمانده سپاه نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان گفت: در این یادواره بلوار ورودی شهر ادیمی که از سوی شورای شهر و شهرداری به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده رونمایی می شود.
سرهنگ پاسدار محبی خاطر نشان کرد: چهارمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی و هفتمین یادواره شهدای وحدت، امنیت و خدمت از 25 مهرماه علاوه بر سیستان و بلوچستان در استان قم نیز در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، سردار شهید حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 25 مهر سال 1391 همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت های دوران جنگ در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت، به جمع یاران شهیدش برگشت.
نیمروز از جمله پنج شهرستان حوزه سیستان به حساب می آید که در 230 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار