دادستان زابل گفت: در منطقه سیستان دو مسئله اعتیاد و سرقت به عنوان معضلات و مشکلات جامعه هستند که باید به آنها توجه ویژه صورت گیرد.
کد خبر: ۳۱۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 19 October 2016

سرگزی با بیان اینکه هرقدر که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بیشتر در میدان باشند و در واقع فضای نا امنی برای خلافکاران ایجاد نمایند، ریسک ارتکاب جرم از سوی متخلفین بالاتر خواهد رفت و درنتیجه آمار جرائم نیز پایین ترخواهد آمد، افزود: امنیت پایدار فقط با حضور شبانه روزی نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی حاصل می شود.

وی در ادامه با هشدار به ضایعات فروشان، اوراق فروشان و برخی از صافکاران، که بدنبال خرید و فروش قطعات و یا خودروهای سرقتی هستند، گفت: درصورت اثبات جرم در این زمینه، برابر قانون به جدیت با آنها برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف ما برخورد جدی با خاطیان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی است.

دادستان زابل همچنین با اشاره به عمده ترین مطالبات و پیگیریهای مردم در خصوص مشکلات بهداشتی و پروژه های عمرانی گفت: پیگیری مردم در این دو مورد بسیار زیاد و جدیست و در زمینه مشکلات بهداشتی کارگروه های تخصصی درحال تشکیل است که به یاری خدا به طور جدی در این زمینه اقدام خواهد شد و درخصوص پروژه های عمرانی دولت که در دست اجرا می باشد متأسفانه یکسری کوتاهی هایی توسط برخی از پیمانکاران صورت گرفته است.

سرگزی بابیان اینکه برخی ازپیمانکاران علی رغم اینکه مدت قرار دادشان تمام شده ولی به عناوین مختلف پروژه را به اتمام نمی رسانند، به این افراد توصیه کرد تا از لحظه استارت پروژه تا اتمام کار، باید به نحوشایسته اقدام کنند و تمام سعی شان در جهت خدمت به خلق الله باشد.

وی تصریح کرد: برمبنای درخواستهای مکرر مردم، دادستانی در این موضوع ورود پیدا خواهد کرد و براساس کارهای کارشناسی تیمهای تخصصی، اگر پروژه ای مشمول فریب کاری بشود و آشکار شود که جرمی صورت پذیرفته قطعاً برخورد جدی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار