فرمانده انتظامی مهرستان گفت: ۴۸۰ کیلوگرم موادمخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۱۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 19 October 2016
علیرضا یوسفی اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاعاتی از این که تعدادی از قاچاقچیان قصد جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند بلافاصله ماموران با همکاری تیم‌های عملیاتی استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی مهرستان گفت: ماموران با استفاده از اطلاعات به دست آمده منطقه را تحت مراقب قرار دادند و قاچاقچیان که خودروهای پلیس را از دور شناسایی کرده بودند قبل از رسیدن ماموران به محل جابه‌جایی مواد مخدر، محموله مواد را رها کرده و با استفاده از ناهمواری‌های زمین به کوه‌های اطراف متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی قاچاقچیان مقدار 480 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

یوسفی گفت: ماموران پس از اقدامات عملیاتی و بررسی‌های تخصصی موفق به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه شدند و این قاچاقچی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مهرستان تاکید کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیدت فعالیت کرده و در این راستا همکاری مردم نیز می‌تواند در موفقیت پلیس بیش از پیش موثر باشد.

مسابقات ورزش‌های آبی در بندر چابهار آغاز شد

اسماعیل خجیر اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات ورزش‌های آبی شامل شنا و قایقرانی ویژه کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی کشور به میزبانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی چابهار به مدت 2 روز در بندر چابهار در حال برگزاری است.

 معاون اداری و مالی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات تعمیم و توسعه ورزش‌های آبی در سطح سازمان بنادر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی است.

خجیر افزود: این دوره از مسابقات در 2 رشته شنا و قایقرانی با حضور 11 تیم از بنادر کشور در رده‌های سنی مختلف در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: شنا در رشته‌های ماده 50 متر کرال سینه، قورباغه و کرال پشت و قایقرانی در ماده 200 متر سرعت کایاک یک نفره و 500 متر و نیمه استقامت تورینگ یک نفره برگزار می‌شود.

خجیر تصریح کرد : چابهار ظرفیت بسیار خوبی در زمینه‌های برگزاری ورزش‌های آبی در کشور دارد و ما با برگزاری این مسابقات می‌توانیم اذهان برنامه‌ریزان کشور را به سوی دریای چابهار معطوف کنیم و از طرفی برای شناسایی سایر ورزش‌های آبی در چابهار برنامه‌ریزی کنیم.

محکومیت قاچاقچی 36000 لیتر سوخت قاچاق در سراوان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: با توجه به تشکیل پرونده توسط مأمورین انتظامی شهرستان ایرانشهر مبنی بر کشف 36 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی اقدامات اولیه در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز آغاز شد.

مهدی کیخا گفت: با توجه به شنیدن دفاعیات متهم و عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی و محرز بودن ارتکاب تخلف قاچاق شعبه مستند به تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه متخلف را به جزای نقدی به میزان 199 میلیون و 857 هزار ریال در حق دولت محکوم نمود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار