مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 11 گفت: اولین کشتی حامل شکر خام وارداتی امسال با بیش از 65 هزار تن شکر خام روز گذشته وارد اسکله بندر چابهار شد.
کد خبر: ۳۱۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵ 20 October 2016

محمود یوسفی اظهار داشت: اولین کشتی حامل شکر خام وارداتی امسال با بیش از 65 هزار تن شکر خام روز گذشته وارد اسکله بندر چابهار شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 11 گفت: تخلیه و بارگیری این کشتی پس از سیر مراحل قانونی آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: حمل و بارگیری کشتی حامل شکر خام طبق برنامه ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران انجام می‌شود.

یوسفی اظهار داشت: در حال حاضر التهاب بازار شکر کمتر شده و با تزریق این محموله به بازار، قطعاً شرایط بازار شکر به روال عادی باز می‌گردد.

 سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان معرفی شد

به گزارش ذاکرنیوز از زاهدان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور معاون پشتیبانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سالن همایش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان،  برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات و تلاش‌های "حجت‌الاسلام هادی جعفری‌راد"، مسئول سابق دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان، "حجت‌الاسلام مهدی پودینه" به عنوان سرپرست این دبیرخانه معرفی شد.

 قاچاقچی گردو در سیستان و بلوچستان به پرداخت 992 میلیون ریال محکوم شد

به گزارش ذاکرنیوز، سیدمرتضی مدنی فدکی اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی در منطقه سفیدابه سیستان در حین کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون کشنده مشکوک که با بررسی آن مقدار 6 تن و 450 کیلوگرم گردو به ظن قاچاق کشف و متهمان نیز دستگیر شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: پرونده برای رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زابل ارسال که در بررسی‌های اولیه با احضار متهم و تفهیم اتهام آنان مدعی شدند که کالای مکشوفه مرجوعی و ایرانی بوده است درحالیکه با استعلام صورت گرفته از جهاد کشاورزی گردوها خارجی و قاچاق اعلام شد.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه گردوها به صورت غیرقانونی از طریق مرز افغانستان وارد کشور شده بود و متهم اصلی علاوه بر اظهارات بلاوجه نتوانست مدارکی دال بر حمل قانونی کالاها ارائه دهد شعبه اقدام به صدور رأی مبنی بر ضبط کالاهای مکشوفه و جزای نقدی به میزان 992 میلیون 845 هزار ریال در حق دولت صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار