امام جمعه زاهدان بر ترویج فرهنگ عاشورا و عمل به آموزه‌های آن در جامعه کنونی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 21 October 2016

امام جمعه زاهدان تاکید کردلزوم ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه

امام جمعه زاهدان بر ترویج فرهنگ عاشورا و عمل به آموزه‌های آن در جامعه کنونی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به ماه محرم، تاکید کرد: باید از واقعه عاشورا درس عبرت گرفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: عاشورا درس‌های زیادی برای ما دارد که یکی از آنها مبارزه با ظلم و جور ستمگران است.

وی بر ترویج فرهنگ عاشورا و عمل به آموزه‌های آن در همه شرایط تاکید کرد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به انتخابات در آمریکا، افزود: با وجود جناح‌های مختلف در کشور اما سالم‌ترین انتخابات در کشور ما برگزار می‌شود که این مبتنی بر نظام دینی ملت ایران است.

این مسؤول شور انتخاباتی در ایران را به نسبت سایر کشورها بی‌نظیر عنوان کرد و ادامه داد: در کشور ما کاندیداها و طرفدارانشان در نهایت عزت به تبلیغات می‌پردازند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان عمل به سیاست‌‌های کلی ابلاغ شده در مورد انتخابات از جانب مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد.

وی بیان کرد: عمل به این سیاست‌ها از جمله ترویج هنجارهای صحیح انتخاباتی، انتخاب شایسته، پرهیز از قوم‌گرایی و مذهب‌گرایی، عدالت‌محوری سبب برگزاری انتخاباتی سالم شده و به انتخاب اصلح کمک می‌کند.

سلیمانی با اشاره به موضوع برجام، باید با کشورهای مستکبر با عزت و قدرت برخورد کنیم و اجازه ندهیم کشورهای غربی با منت با جمهوری اسلامی ایران سخن بگویند.

وی گفت: حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برجام برای مردم بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تشریح مناسبت‌های هفته به سالگرد شهدای وحدت اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید میثاق دوباره با آنها است چراکه نمونه بهترین الگوها برای رساندن مردم به کمال و سعادت هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار