فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: لقب پدر بسیجیان منطقه سیستان برای سردار شهید حبیب لک زایی به سبب شایستگی این شهید بزرگوار است.
کد خبر: ۳۱۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۱ 22 October 2016
سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در چهارمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی و هفتمین یادواره شهدای وحدت، امنیت و خدمت در گلزار شهدای شهرستان نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برگزاری یادواره سردار شهید حبیب لک زایی باقی ماندن در راه این شهید بزرگوار و تبعیت از ولی فقیه است.
وی با بیان اینکه هر قوم و ملتی را با یک شناسنامه می شناسند و شناسنامه ملت ایران شهدای آن است تصریح کرد: یادواره سردار شهید لک زایی مراسم پُرسه و یا خاک سپاری نیست بلکه مراسم عزت جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: مکتبی، انقلابی و مردمی بودن سه مولفه ارزشمند شهید لک زایی از ابتدا تا پایان عمرش بود.
وی غیرمحافظه کاربودن، الگوی حقیقی عملی، ولایت باور، تکلیف گرا، اخلاص در عمل، رسالت محور، مردمی، خستگی ناپذیر، روحیه امید و نشاط، تواضع و فروتنی را از جمله ویژگی های شخصیتی شهید حبیب لک زایی عنوان کرد.
سردار معروفی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت این شهادت ها و مجاهدت های ملت و مقام معظم رهبری در اوج اقتدار در دنیا و منطقه قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ نرم و عملیات روانی علیه ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است تصریح کرد: دشمن درصدد فتح زمین ایران نیست بلکه بدنبال تصرف ذهن، اراده و باور ملت ایران است و از این رو بسیار نرم و دقیق کار می کند.
فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: با تمسک به قرآن، اهل بیت (ع)، حفظ وحدت ملی و نزدیکی قلوب یکدیگر هدف گذاری دشمن را بشناسیم و بدانیم امام به ما چه می گوید.
به گزارش ایرنا، پیش از آغاز چهارمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی بلوار ورودی شهر ادیمی مرکز شهرستان نیمروز که به نام این شهید نامگذاری شده است با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، امام جمعه، فرماندار و شهردار نیمروز، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان و مسئولان محلی افتتاح شد.
همچنین در این یادواره نمایشگاه شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه زابل راه اندازی شد.
در چهارمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی از طرح پلاک منقوش به چهره این شهید که توسط رمضان نورا هنرمند سیستان وبلوچستان ابداع شده بود رونمایی شد.
چهارمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی و هفتمین یادواره شهدای وحدت، امنیت و خدمت امروز پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه، فرمانداران و مسئولان شهرهای پنج گانه سیستان، خانواده شهدا و ایثارگران، مدیران کل نوسازی مدارس و هلال احمر، دادستان زابل، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان،فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه منطقه سیستان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای نیمروز سیستان وبلوچستان برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار