رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراوان گفت: در راستای توانمندسازی سفالگران، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراوان با هلال احمر این شهرستان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
کد خبر: ۳۲۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 30 October 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، محمد رئیسی اظهار کرد: در راستای توانمند سازی سفالگران، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراوان تفاهم‌نامه همکاری با هلال احمر این شهرستان منعقد کرد.

وی گفت: بر اساس توافق انجام شده مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای متعهد به برگزاری دوره‌های آموزشی برای سفالگران شهرستان سراوان می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراوان افزود: در مقابل هلال احمر نیز پرداخت هزینه مربیان و ایاب و ذهاب آنها را طول دوره آموزش متقبل شده است و تعامل دو دستگاه قطعا در راستای هموار سازی مسیر خدمت رسانی و توان افزایی آحاد جامعه مفید خواهد بود.

وی با ارزشمند دانستن ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به عنوان ارزش اسلامی و ملی با بهره‌گیری از نظام آموزشی کشور، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکرد جهادی، اهمیت رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای در فرهنگ سازی مهارت آموزی و توانمند سازی نیروی انسانی به روشنی نمایان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار