جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان از کشف 275 کیلو گرم حشیش در عملیات شب گذشته ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 01 November 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از  مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اسماعیل منصوری با تشریح این عملیات گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان مسلح قصد ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محور اسفندک به شهرستان سراوان را دارند بلافاصله تیم های ویژه از ماموران تشکیل و به محل مورد نظر اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان افزود: ماموران پس از چند ساعت پایش دقیق اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی حامل موادمخدر شده و اقدام به اجرای کمین در منطقه کردند.
سرهنگ منصوری تصریح کرد: پس از نزدیک شدن خودروی قاچاقچیان به محل مورد نظر، ماموران در فرصت مناسب دستور ایست صادر ولی قاچاقچیان به محض مشاهده آنان قصد فرار داشتند که با عکس العمل به موقع و استفاده از موانع فیزیکی خودرو قاچاقچیان را پنچر کرده اما سوداگران مرگ با استفاده از تاریکی شب همچنان به مسیر خود ادامه دادند.
وی بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و رد زنی، قاچاقچیان با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که در بازرسی از این خودرو 275 کیلو گرم حشیش کشف و ضبط شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار