جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی 205 دانش آموز پسر این شهرستان با پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی بازمانده از دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۳۲۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 02 November 2016
سرهنگ پاسدار فداحسین سرگلزای گفت این تعداد دانش آموز از شهرهای ایرانشهر، بزمان و بمپور در قالب کاروان راهیان نور به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن می کنند.
وی گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور با شرکت در این اردوها بیش از پیش با ایستادگی و مقاومت های دلیرانه فرزندان این آب و خاک در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر الگوپذیری از شهیدان در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی و مقابله با دشمنان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با حماسه سازان دوران دفاع مقدس را از اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی برشمرد.
سرهنگ سرگلزایی گفت: اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور در معرفی مناطق عملیاتی که جوانان زیادی در آن برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند بر نسل جوان و نوجوان کشور بسیار اثرگذار است.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار