فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کشف و ضبط مقادیر زیادی انواع و مواد مخدر و دستگیری 56 سارق و قاچاقچی طی 10 روز گذشته در میناب خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 02 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ احسان رکنی خو فرمانده انتظامی شهرستان میناب افزود: امنیت حق مردم و یک محصول اجتماعی و نیاز همگانی است که تعاملات بیشتر مردم با پلیس زمینه این امنیت را بیشتر از پیش خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی میناب نقش امنیت در زندگی اجتماعی را نقش کلیدی دانست و اظهار کرد: تعامل خوب مردم با پلیس زمینه را برای برقراری امنیت بیشتر فراهم می‌کند و پلیس با هرگونه اقدامی که به امنیت مردم خدشه وارد شود با جدیدت برخورد خواهد کرد.
 
این مقام ارشد انتظامی در سطح شهرستان، عنوان کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و تجسسی در طی 10 روز گذشته بیش از ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قبیل 170کیلوگرم تریاک، 199کیلوگرم حشیش و ۹۵۰۰ لیتر  قاچاق سوخت، 5 قبضه اسلحه غیرمجاز و ۲۲  فقره کالای سرقتی از قاچاقچیان در سطح شهرستان ضبط و بیش از ۱۵ نفر مجرم و قاچاقچی و۲۰نفر سارق به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
رکنی خو در ادامه از دستگیری ۱ سارق در جرائم سایبری و دستگیری ۵۶سارق و قاچاقچی در میناب خرداد و افزود: تهدیداتی که درزمینهٔ های مختلف به مأمورین انتظامی شهرستان گزارش داده می‌شود در کمترین زمان ممکن در شورای تأمین و شوراهای اداری و انتظامی شهرستان به واحدهای مربوطه ابلاغ می‌شود.
 
این مقام مسئول با اشاره به قتل زن سبزی‌فروش دریکی از روستاهای میناب از دستگیری قاتل این زن خبر داد  و اضافه کرد: تحقیقات و بازپرسی از قاتل هنوز ادامه دارد ولی تاکنون انگیزه این قتل مشخص نشده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی شهرستان با تلاش شبانه‌روزی همه تلاش خود را در راستای ایجاد امنیت و مبارزه با قاچاق و دستگیری مجرمین طی روزهای گذشته به‌کارگماشته که بسیار تأثیرگذار بوده است.
 
وی در پایان گفت: لازمه وجود امنیت در شهرستان، مقابله با وقوع جرائم، آموزش همگانی، حضور مستمر و همکاری متقابل مردم با نیروی انتظامی است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار