تیم مقاومت اردبیل قهرمان مسابقات انتخابی کشتی آزاد نوجوانان استان اردبیل شد.
کد خبر: ۳۲۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 04 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان استان اردبیل که پیش از ظهر امروز انجام شد، 51 کشتی‌گیر در خانه کشتی اردبیل با هم رقابت کردند تا این پیکارها با معرفی تیم‎های برتر به پایان برسد.

تیم مقاومت اردبیل با 78 امتیاز قهرمان شد، بیله‌سوار با 68 امتیاز نایب ‌قهرمان و ناحیه اردبیل با 63 امتیاز سوم شد.

تیم‌های پارس‌آباد٬ هیر و نمین به ترتیب با 41، 38 و 30 امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در اوزان 42 کیلوگرم محسن ابراهیمی از مقاومت اردبیل و عرفان حیدری از بیله‌سوار مقام اول و دوم را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات در اوزان 46 کیلوگرم امید صفری مقاومت اردبیل، آریا سجودی بیله‌سوار و ابراهیم قربان‌زاده از پارس‌آباد اول تا سوم شدند و در 50 کیلوگرم علی‌اصغر عباسی از مقاومت اردبیل، علی ابراهیمی از ناحیه اردبیل و علی اعظمی از بیله‌سوار در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در اوزان 54 کیلوگرم امید اولیایی از ناحیه اردبیل، هادی آذر خرداد از مقاومت اردبیل و رضا کوهی از پارس‌آباد در جایگاه اول تا سوم و در وزن 58 کیلوگرم علیرضا نظری از مشگین‌شهر، داریوش وهاب‌زاده از مقاومت اردبیل و محسن محمدی از ناحیه اردبیل جایگاه اول تا سومی را کسب کردند.

در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی بسیج استان اردبیل در اوزان 63 کیلوگرم مهدی پور سیف از مقاومت اردبیل، مرتضی درخشان از خلخال و فرزاد آقایی از پارس‌آباد نفرات اول تا سوم شدند.

در اوزان 69 کیلوگرم هادی عظیم‌زاده از بیله‌سوار، عبدالله اربابی از ناحیه اردبیل و مهدی اسدزاده از هیر و در وزن 76 کیلوگرم سالار مشروطه از ناحیه اردبیل، امیر حسین کیانی از بیله‌سوار و امیر حسین پاشازاده از هیر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در این دوره از مسابقات در اوزان 85 کیلوگرم پیمان مرادی از بیله‌سوار، مهدی جعفری از مقاومت و رضا فرمانی از هیر و در وزن 100 کیلوگرم رضا محمد اوغلی از مشگین‌شهر، حمید دهقان‌نژاد از نمین و نیکنام محمدی از ناحیه اردبیل اول تا سوم شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار