فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با انهدام 75 باند مواد مخدر و دستگیری سه هزار و 168 قاچاقچی از ابتدای امسال تاکنون 75 تن مواد مخدر و 76 قبضه سلاح به همراه چهار هزار تیر فشنگ جنگی کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۳۲۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲ 08 November 2016

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت پلیس در سیستان و بلوچستان مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر است اظهار داشت: کشف این مقدار از مواد مخدر در طول سالهای بعد از انقلاب در استان بی سابقه بود به طوری که در مبارزه بی امان ماموران پلیس و اشراف اطلاعاتی آنان این موفقیت بدست آمده است.
وی با بیان اینکه در این مدت 75 باند موادمخدر نیز در سیستان و بلوچستان منهدم شده است گفت: سه هزار و 168 نفر از اعضای باند مواد مخدر در استان در این مدت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی تصریح کرد: انهدام سه کارگاه تولید مواد مخدر شیشه در زاهدان نشان می دهد که مراکز تولید مواد مخدر مصنوعی به ویژه شیشه که آثار تخریبی فراوانی بر جسم و روح فرد معتاد می گذارد در حال توسعه است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان کشف 76 قبضه سلاح جنگی و حدود چهار هزار تیر فشنگ جنگی از قاچاقچیان مواد مخدر را از دیگر فعالیت های امسال این نهاد برشمرد.
سردار رحیمی با اشاربه به مبارزه بی امان پلیس با خرده فروشان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت 64 باب منزل مسکونی که در استان اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کردند بر اساس قانون پلمپ شدند.
وی ادامه داد: در این راستا هزار و 400 خرده فروش موادمخدر نیز در استان دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: افتخار پلیس در سیستان و بلوچستان علاوه بر مبارزه با باندهای بزرگ مواد مخدر نا امن کردن فضا برای خرده فروشان مواد افیونی است.
وی از همکاری بسیار خوب مردم سیستان و بلوچستان در مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار