33 کیلومتر نوار ساحلی ، 18 هزار هکتار زمین شالیزاری و ظرفیت بکر دریا می تواند شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی باشد
کد خبر: ۳۲۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 10 November 2016
 دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های خارجی در بخش‌های مختلف در کشور  را هموار کرده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما فرماندار محمودآباد در دیدار با سرمایه گذاران چینی  گفت:امنیت کامل برای حضور سرمایه گذاران خارجی فراهم شده است.
یحیی یوسف پور با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: شرایط سرمایه‌گذاری در ایران در دوران پسابرجام بهبود یافته و با توجه به امنیت مطلوب، کشورهای مختلف تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند.
فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: این شهرستان ظرفیت‌ها و موهبت‌های خدادادی بسیاری مانند دریا، جنگل، زمین‌های حاصل‌خیز در حوزه گردشگری، صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی برای سرمایه‌گذاری دارد که می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.  
 
یوسف پور با اشاره به اینکه  محمودآباد در تولید گل و گیاهان زینتی و شاخه بریده در مازندران رتبه اول  و در تولید ماهیان گرمابی جایگاه بسیار خوبی دارد افزود: 33 کیلومتر نوار ساحلی ، 18 هزار هکتار زمین شالیزاری و ظرفیت بکر دریا می تواند شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی باشد.
وی تصریح کرد: حضور صنایع تبدیلی سبز ، تولید وپرورش ماهیان در قفس دریایی و اکوتوریسم بکر نشانگر بهره مندی شهرستان محمودآباد و فراهم بودن شرایط برای سرمایه گذاری است.
گو جیانگ مدیر بازرگانی خاورمیانه شرکت دولتی ساینوهایدرو  چین که در راس هیاتی هشت نفره با فرماندار و شهرداران محمودآباد و سرخ رود و بخشداران مرکزی و سرخ رود دیدار و گفتگو کرد  آمادگی خود را برای احداث نیروگاه برقی و کارخانه بازیافت زباله و احداث هتل و طرحهای تفریحی ترویستی اعلام کردومقررشد مختصات فنی طرحهای مورد نیاز را فرمانداری محمودآباد به طرف چینی اعلام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار