وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدیداز نمایشگاه موزه عبرت ایران گفت:برپایی این نمایشگاه در مسیر تردد میلیونی زائران اربعین حسینی کار بسیار ارزشمندی است و به دشمن شناسی بهتر افراد جامعه بخصوص قشر جوان کمک می کند.
کد خبر: ۳۲۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سید رضا صالحی امیری در جریان بازدید از مرز مهران به همراه محمدرضا مروارید استاندار ایلام و علی اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت از بخش های مختلف این نمایشگاه دیدن کرد.
 
صالحی امیری در جریان این بازدید اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه در مسیر تردد میلیونی زائران اربعین حسینی کار بسیار ارزشمندی است و به دشمن شناسی بهتر افراد جامعه بخصوص قشر جوان کمک می کند.
 
مدیر موزه عبرت ایران نیز گفت: نمایشگاه موزه عبرت ایران به همت اداره کل اطلاعات استان ایلام همزمان با ایام پیاده روی بزرگ زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران بر پا شده است.
 
قاسم حسن پور اظهار کرد: در این نمایشگاه ساختمان بازداشتگاه کمیته مشترک خرابکاری ساواک و شهربانی شبیه سازی شده و صحنه های مربوط به شکنجه زندانیان در سال های 50 تا 57 بازسازی شده است.
 
وی اضافه کرد: در 2 روز از برپایی این نمایشگاه تا کنون حدود هشت هزار نفر از زائران سراسر کشور از این نمایشگاه بازدید کرده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار