مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حمایت شهید خزائی به عنوان خبرنگار فعال از مردم مظلوم سوریه و ارزش های والای اسلام، الگوی جوانان ایرانی است.
کد خبر: ۳۳۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 23 November 2016
حجت الاسلام عیسی بزمانی در آیین بزرگداشت شهید خزائی بیان کرد: شهید محسن خزائی یک فرد آگاه، ولایی، مطیع و دارای ویژگی های برتر اخلاقی و انسانی بود.
وی افزود: شهیدان راه بسیج و ارزش های اسلامی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران برجسته و دارای جایگاه و عزت والا هستند.
وی اظهار داشت: تقابل میان 2 جبهه اسلام و کفر در طول تاریخ وجود داشته و حذف شدنی هم نیست زیرا جریان کفر هیچ اعتقادی به ارزش های الهی ندارد و از ایمان، معنویت و خداشناسی به دور است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان عنصر بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت را عاملی مهم برای تقویت روح معنویت و ترویج اسلام در دنیا دانست.
امام جمعه خاش نیز در این آیین گفت: مردم انقلابی و بسیجیان سلحشور ایران اسلامی صدای مظلومان را به گوش دنیا می رسانند.
حجت الاسلام محمدحسین میری اظهار داشت: ایستادگی در مقابل ظالمان ویژگی ممتاز ملت شجاع ایران است.
به گفته وی عزتمندی ایران در ادامه راه شهیدان و بهره گیری از ظرفیت های بسیج نهفته و در واقع رمز جاودانگی انقلاب اسلامی توجه به معنویت و شکوه دینی و نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی است که هم اینک شهیدان مدافع اسلام آن را به خوبی نشان می دهند.
فرماندار خاش نیز گفت: مجاهدتهای شهید خزائی و مدافعان اسلام سبب افشای جنایت های دشمنان در سوریه شده است.
محمداکبر چاکرزهی افزود: حضور خبرنگاران شجاع و ایثارگر مانند شهید خزائی در جبهه مقاومت و ایثار در امتداد مسیر حق و عدالت است.
وی بیان کرد: امروز بسیج در داخل و خارج از کشور به خوبی توانسته ظرفیت های خود را نشان دهد.
وی اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی در کنار پایبندی به اخلاق و ارزش های اسلامی دنیا را فرا گرفته که تکریم انسان ها مزیت ممتاز آن است.
به گزارش ایرنا در آیینی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، امام جمعه و فرماندار خاش، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم یاد و خاطره خبرنگار شهید مدافع اسلام محسن خزائی در حسینیه صاحب الزمان (عج) این شهرستان گرامی داشته شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار