در 8 ماهه نخست امسال
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 144 تن مواد مخدر در این استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 24 November 2016

محمدهادی مرعشی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به تشریح عملکرد شورا در سال‌جاری پرداخت و فعالیت های فرهنگی را برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر بسیار موثر دانست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: در هشت ماهه سال‌جاری 144 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش دارد.

این مسؤول با بیان اینکه بیشترین کشفیات متعلق به نیروی انتظامی و در جنوب سیستان و بلوچستان بوده است، افزود: 10 واحد خرده فروشی مواد مخدر پلمب و انشعاب آب و برق آنها قطع شده است.

مرعشی گفت: کارگاه آموزشی برای مدیران و معلمان آموزش و پرورش به طور مستمر برگزار شده است.

معاون امنیتی - انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در سفر اخیر وزیر کشور قول دادند که صد در صد جریمه‌های مواد مخدر به استان بازگردد که این باید پیگیری شود.

علی اصغر میرشکاری افزود: تجهیز گلوگاه‌ها و بازارچه‌های مرزی استان به دستگاه‌های ایکس‌ری باد هدف کاهش خطای انسانی باید پیگیری شود.

وی بر تقویت نیروی انتظامی به ویژه در جنوب سیستان و بلوچستان، تاکید کرد و گفت: 90 درصد کشفیات موادمخدر از جنوب استان و شهرستان سراوان است.

معاون امنیتی - انتظامی سیستان و بلوچستان پیشنهاد داد: هزینه جابه‌جایی تیم‌های ورزشی در راستای ترویج ورزش در شهرهای مختلف استان تامین شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار