نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری از دادستان کل کشور خواست پرونده کلاهبردار میلیاردی در جنوب استان با جدیت پیگیری شود تا افراد مالباخته به مال خود برسند.
کد خبر: ۳۳۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷ 27 November 2016

مولوی نذیراحمد سلامی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: دادستان سابق زاهدان در دل مردم زاهدان جای دارند و هیچ کس از جابه جایی ایشان خوشحال نشده است اما جابه‌جایی‌ها مصلحتی برای پیشبرد بهتر امور است.

مولوی نذیراحمد سلامی افزود: او علاوه بر اینکه دادستان پرونده بودند وکیل پرونده هم بودند و افراد را راهنمایی می‌کرد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انتظار داریم دادستان جدید نیز به گونه‌ای با مردم تعامل داشته باشند که دل مردم این استان را با خود همراه سازند.

وی در ادامه از دادستان کل کشور خواست پرونده کلاهبردار میلیاردی در جنوب استان پیگیری تا زودتر نتیجه دهد و افراد مالباخته به مال خود برسند.

امروز امن‌ترین زمان برای استان بعد از انقلاب است

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: مصداق اصلی امر به معروف و نهی از منکر باید قدرت باشد، اما باید توجه داشت خود قدرت ممکن است انسان را در مسیر منحرف سازد و در این بین نگهبان اصلی امر به معروف و نهی از منکر مردم هستند.

وی با اشاره با عدالت حضرت علی (ع) اظهار داشت: امروز اگر نگرش عدالت علی زبانزد خاص و عام است از آموزه‌های پیامبر است و ایشان او را امیر بیان و امیر عدالت نامیدند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: نه تنها از مسئولین بلکه از مردم نیز انتظار می‌رود عدالت پیشه کنند و عدالت را در هر سطح و بخشی نهادینه کنند به گونه که به جهانیان نشان دهیم منش علی اینگونه است.

وی ادامه داد: بودن بر موضع عدالت و قانون مداری نظم را در جامعه به وجود می‌آید، فضای همدلی و همگرایی در استان فراهم شده و امروز امن‌ترین زمان برای استان بعد از انقلاب است.

هاشمی تاکید کرد: زیبایی جامعه وجود دو عنصر عدالت و عدل است که به زیبایی چون افتاب خود را در دل‌ها جای می‌دهد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان نیز در این مراسم از زحمات مرزیه دادستان عموی و انقلاب سابق زاهدان قدردانی کرد.

انتهای پیام/3139/ق

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار