کد خبر: ۳۳۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 02 December 2016
 امام جمعه موقت خاش گفت: تصویب تحریم 10 ساله علیه جمهوری اسلامی ایران توسط مجلس سنای آمریکا نقض آشکار برجام و توافق صورت گرفته در مذاکرات هسته ای است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد پیری زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: آمریکایی ها همواره بی اعتمادی و عهد شکنی خود را ثابت کرده اند و در عمر با برکت انقلاب اسلامی بدترین فشارها و تحریم ها را علیه کشور و ملت بزرگ ایران روا داشته اند.
وی افزود: تعامل دولت و مجلس و تلاش برای حل مشکلات مردم باید در دستور کار مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس باشد.
امام جمعه موقت خاش بیان کرد: اجرای قانون و پیروی از آن وظیفه ای همگانی بوده که همه اقشار جامعه اعم از مسئولان و مردم موظف به انجام آن هستند.
حجت الاسلام پیری زاده ادامه داد: دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان سرمایه های ارزشمند در جامعه اسلامی باید سعی کنند برای عزت و سربلندی کشور فعالیت داشته باشند تا همه اقشار از ظرفیت های آنان بهره گیرند.
وی گفت: محیط علمی و فرهنگی جامعه باید بر اساس ارزش های ناب اسلامی شکل گیرد.

** دنیای اسلام با وحدت یکپارچه به اقتدار می رسد
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش گفت: دنیای اسلام با وحدت یکپارچه و منسجم به اقتدار و عظمت می رسد و ابهت آن به خوبی نمایان می شود.
مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت خاش افزود: اتحاد و همبستگی مسلمانان رمز جاودانگی آنان است و با این سرمایه ارزشمند شکوه اسلام در دنیا به نمایش گذاشته می شود.
وی ادامه داد: بدعهدی های سران آمریکایی برای جهانیان مشخص شده و ملت ایران در 37 سال از عمر نظام اسلامی این بدعهدی ها را با تحمل شدیدترین تحریم و فشارها احساس کرده اند.

** دشمنان اسلام برای نابودی فرد فرد مسلمانان برنامه دارند
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش گفت: دشمنان اسلام برای نابودی فرد فرد امت اسلامی برنامه دارند و همواره با کشتار زنان و کودکان مسلمان بخشی از اقدامات جنایتکارانه خود را به نمایش گذاشته اند.
مولوی محمدعثمان قلندرزهی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت خاش افزود: شرایط امروز مسلمانان بسیار دردناک است و سران حکومت های اسلامی فقط نظاره گر جنایت ها علیه امت اسلام در نقاط مختلف دنیا از جمله سرزمین حلب و شام هستند.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام در سکوت سران کشورهای مسلمان بدترین جنایت ها را در ممالک اسلامی انجام می دهند.
نماز جمعه در یک مسجد جامع تشیع و 50 مسجد اهل سنت خاش اقامه می شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار