کد خبر: ۳۳۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 02 December 2016
امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران از سوی سنای آمریکا خلاف توافق برجام و بدور از عدالت است.

به گزارش ایرنا مولوی عبدالصمد ساداتی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهل سنت سراوان اظهار داشت: سنا به عنوان مهمترین مجلس تصمیم گیری آمریکا در شرایطی این رای را علیه ایران داد که حتی یک رای مخالف هم نداشت.
وی با بیان اینکه آمریکا و دیگر هم پیمانانش امتحان خود را پس داده اند گفت: دولتمردان باید از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در کشور برای پشت سرگذاشتن این بحران ها استفاده کنند.
وی اجرای عدالت را شرط امنیت و ایجاد آرامش در جامعه دانست و افزود: نظام هستی براساس عدالت و انصاف الهی شکل گرفته است.
امام جمعه مسجد جامع نور اهل سنت سراوان با بیان اینکه امروزه سازمان ها و ادارات زیادی در زمینه حق طلبی متصدی هستند تصریح کرد: این سازمان ها با داشتن هزینه های هنگفت برای اجرای عدالت از جانب حکومت ها و دولت ها در دنیا به وجود آمده اند.
مولوی ساداتی ادامه داد: با وجود همه این سازمان ها و دستگاهها همچنان شاهد پایمالی حقوق اولیه مردم به خصوص مسلمانان هستیم.
وی افزود: با وجود این همه ظلم، جنایت، کشتار، خونریزی و نسل کشی که در منطقه اتفاق می افتد متاسفانه شاهد سکوت و بی تفاوتی سازمان های بین المللی هستیم.
وی گفت: نباید رنگ و زبان، جغرافیا، دین و مذهب و جنسیت در اجرای عدالت و انصاف نقش داشته باشند و در هر صورت بر اساس احکام الهی باید عدالت اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار