معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: بروز 10 حادثه ترافیکی اعم از واژگونی، انحراف به چپ و غیره در شبانه روز گذشته در جاده زابل - زاهدان 35 مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۳۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 04 December 2016


نادر ستوده با بیان اینکه بزرگترین حادثه ترافیکی این مدت مربوط به واژگونی اتوبوس است اظهار داشت: در این حادثه 16 مصدوم با 6 دستگاه آمبولانس به نزدیکترین مراکز بهداشتی درمانی زیرپوشش این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انتقال یافتند.
وی ادامه داد: به منظور خدمات رسانی به حادثه دیدگان در مجموع 20 دستگاه آمبولانس زیرپوشش این دانشگاه به محل وقوع حوادث 24 ساعت گذشته در جاده زابل- زاهدان اعزام شدند که خوشبختانه تلفات انسانی از این حوادث گزارش نشد.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل تصریح کرد: به دلیل بازگشت مسافران تعطیلات چند روز اخیر از زابل به زاهدان این محور روز جمعه یکی از پر ترافیک ترین محورهای کشور معرفی شد.
به گزارش ایرنا، استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
جاده زابل- زاهدان واقع در شمال سیستان و بلوچستان با 205 کیلومتر طول شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز و استان خراسان جنوبی را به زاهدان متصل می کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار