معاون استانداری کرمانشاه
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: فاز نخست شهرک صنعتی زاگرس با مساحت ۲۶۰ هکتار در استان کرمانشاه عملیاتی شده است.
کد خبر: ۳۳۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،مجتبی نیک‌کردار اظهار داشت: تاکنون فاز نخست شهرک صنعتی زاگرس در استان کرمانشاه با مساحت 260 هکتار عملیاتی شده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه مساحت کلی این شهرک صنعتی زاگرس 1040 هکتار است گفت: این پروژه در مرحله خاکبرداری، اجرای عملیات آبرسانی و‌ برق رسانی و در مراحل اولیه قرار دارد.

نیک‌کردار از پیشرفت فیزیکی 10 درصدی پروژه ساخت شهرک صنعتی زاگرس خبر داد و اظهار کرد:  این پروژه به دلیل نزدیکی به مرکز استان کرمانشاه و دسترسی مناسب به فرودگاه و راه‌آهن دارای مزیت نسبی است.

وی با بیان اینکه تاکنون از محل بودجه داخلی مبلغ 85 میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف ساخت پروژه شهرک صنعتی زاگرس شده است بیان کرد: اعتبار تخصیص داده شده امسال برای این پروژه نیز 8500 میلیون ریال است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های لازم برای پیشرفت فیزیکی این طرح افزود: اکنون نیز مسئولان مربوطه در حال پیگیری این امر هستند که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز مبلغ مناسبی به این شهرک اختصاص یابد و در این صورت شاهد پیشرفت چشمگیر این پروژه خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار