نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت:دنیای استکبارعلیه اسلام و پیامبر(ع) بسیج شده تا آن را براندازند، بنابراین مسلمانان نباید دچار بی عملی شوند و در این وضعیت مسلمانی که در خانه بنشیند و دلخوش به نماز واجب و مستحب یا به فکر غذا و پوشاک خود باشد، از هر کافری ناپاکتر است.
کد خبر: ۳۴۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 14 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، آیت الله سید احمد علم الهدی در همایش بشیر وحدت در اجتماع بزرگ علمای اهل سنت و شیعه خراسان افزود: مساله تقابل استکبار با یک نظام به نام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه با شخص رسوال الله(ص) جنگ دارد و در این راه کشور ما در خاکریز اول قرار دارد.
وی اظهار کرد: اگر دشمن موفق شود خاکریز اول را خراب کند، بقیه را هم فتح می کند، امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر مسلمانان در یک جبهه قرار بگیرند، با زور و لشکر نیز نمی تواند از عهده آنها بر آید و این لشکر را بکوبد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که با پررنگ کردن مرزهای اعتقادی مسلمان را از همدیگر جدا کند و همچنین مقدسات آنان را بوسیله خودشان مورد هتاکی قرار دهد و با ایجاد وهابی آمریکایی و شیعه انگلیسی که هر دو لبه تیغ تیز یک قیچی هستند، قصد دارد اسلام را قیچی کند.
آیت الله علم الهدی گفت: بی توجهی به این دو لبه تیغ قیچی ساخت دشمن و نیز بی تفاوتی در برابر ارشاد مردم، بزرگترین خیانت به پیامبر(ص) است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دنیای استکبار از قدرت، عظمت و همبستگی مسلمانان وحشت دارد اظهار کرد: زمانی که محور زندگانی ما شکم، شهوت، مسائل گذران زندگی و روزمره شد، ذلت و اختلاف هم به سراغ مسلمانان آمد.
شیخ تاج الدین عبدالله الهلالی عضو شورای عالی دارالتقریب مصر نیز در این همایش گفت:اگر اختلافهایی که الان وجود دارد به صورت عالمانه بین بزرگان حل و فصل شود بیش از 50 درصد مشکلات جهان اسلام برطرف می شود.
این همایش یک روزه، با حضور 700 نفر از علمای اهل سنت و شیعه سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در محل دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار