دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه، از قهرمانی تیم شهر کرمانشاه در رقابت های کشتی آزاد شهرداری کلانشهرهای کشور با کسب 73 امتیاز خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 16 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،منصور کیانی روز جمعه اظهار کرد: در رقابت های کشتی آزاد شهرداری کلانشهرهای کشور، 6 تیم از شهرهای کرمانشاه، مشهد، شیراز، رشت، تبریز و همدان به میزبانی کرمانشاه با یکدیگر مسابقه دادند.
وی افزود: پس از کرمانشاه، تیم های مشهد با 70 و شیراز با 54 امتیاز عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.
کیانی ادامه داد: همچنین تیم های رشت با 50 امتیاز، تبریز با 49 امتیاز و همدان نیز با 34 امتیاز رده های چهارم تا ششم را بدست آوردند.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در خصوص رده بندی انفرادی این مسابقات نیز گفت: در وزن 57 کیلوگرم فرود حجتی از کرمانشاه، رضا صدری از مشهد و صابر شهری از رشت اول تا سوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در وزن 61 کیلوگرم نیز فرزاد غلامی از همدان، احمد لعل از مشهد و امیر صمدی از کرمانشاه نیز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
کیانی در خصوص وزن 65 کیلوگرم نیز گفت: در این وزن مجتبی توکلی از مشهد اول شد، محمد ملکی از تبریز مقام دوم را کسب کرد و فرید کریمی از کرمانشاه نیز در جایگاه سوم ایستاد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه به رقابت های وزن 70 کیلوگرم نیز اشاره و اظهار کرد: هاشم مختاری از مشهد و سجاد فاضلی از تبریز اول و دوم شدند و اسماعیل سرمد از رشت و مجید یوسفوند از کرمانشاه نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.
وی گفت: در وزن 74 کیلوگرم نیز که در آن محسن مصطفوی از تبری قهرمان شد، مرتضی رحمتی از کرمانشاه عنوان دوم را بدست آورد و حسن ایزدی منش از شیراز و اکبر مظفری از همدان نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.
کیانی در خصوص وزن 86 کیلوگرم اظهار کرد: در این وزن مسعود حیدریان از کرمانشاه قهرمان شد، احمد متینی از تبریز در رده دوم ایستاد و جواد عرفانیان از مشهد نیز سوم شد.
وی همچنین با اشاره به قهرمانی سعید طهماسبی از کرمانشاه در وزن 97 کیلوگرم، یادآور شد: مهدی یکه از مشهد و عبدالله مهدوی از تبریز نیز دوم و سوم شدند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه با اشاره به رقابت وزن 125 کیلوگرم گفت: در این وزن یدالله محبی از کرمانشاه مقام اول، حسین رزم آرا از مشهد مقام دوم و محمدمهدی خسروی از شیراز نیز مقام سوم را کسب کردند.
کیانی در پایان و با اشاره به حضور 40 کشتی گیر در رقابت های شهرداری کلانشهرهای کشور، گفت: این رقابت ها در سالن کشتی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار و صبح امروز (جمعه) نیز پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار