مدیرکل زندان‌های کرمانشاه:
مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمانشاه گفت: ورودی زندان‌های استان کرمانشاه در سال‌جاری هشت درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۳۴۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 22 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،  منصور بیگلری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان‌های استان، کار زندانبانی و ارتباط با زندانیان را سخت توصیف کرد و اظهار داشت: کار اصلاح و تربیت نیاز به توجه و تلاش جدی دارد.

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی خود در پست مدیریتی جدید، افزود: همانند گذشته با حفظ رفتار اسلامی و کرامت زندانیان برای بهبود وضعیت زندان تلاش فراون می‌کنم.

بیگلری استان کرمانشاه را در زمینه بهبود وضعیت زندان‌ها در اصلاح و تربیت زندانیان جزو استان‌های پیشتاز کشور معرفی کرد و یادآور شد: بدون باند‌بازی و با تلاش و همکاری زندانبانان ارزش‌های انسانی را حفظ و زندان‌های استان را به وضعیت مطلوب می‌رسانیم.

وی با اشاره به اینکه  پس از انتصاب  محمد‌رضا عدالتخواه( رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه) 23 درصد از جمعیت کیفری در سه سال گذشته کاهش یافته است، افزود: امسال جمعیت ورودی زندان در استان با کاهش هشت درصد روبه‌رو بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار