یادواره شهدای گردانهای عملیاتی سپاه خوی با شرکت پرشور مردم شهید پرور، خانواده های معظم شهدا، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه، حفاظت اطلاعات و کارکنان ستاد و گردانهای 301 و 306 سپاه خوی و مسئولین محلی در مسجد سیدالشهدا(ع) شهر زرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 28 December 2016
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) در این یادواره با اين توصيف كه شهدا برگزيدگان الهي در دوران حيات و پس از آن مثمر ثمر بوده و بايد به عنوان الگو و اسوه مدنظر گرفته شوند خاطر نشان كرد: شهادت اتفاقی نبوده بلکه انتخابی است لذا شهدای پرافتخار اسلام و قرآن به واسطه رشادت های خود از شأن بسيار بالایی برخوردار هستند.
حجت الاسلام حسنلو ایران را كشوري امن و متحد و ولايي توصیف کرد و افزود: امروز نداشتن امنیت برای ما تهدید به شمار نمی‌رود چون در حال حاضر ایران بالاترین امنیت را در منطقه دارد و این مرهون وجود و حضور و تلاش مردم با فرهنگ و با غیرت ایران اسلامی است.
وی گفت:غيرت و از جان گذشتگي نيروهاي گردان در مرزهاي پرگهر ايران اسلامي دشمنان را با شكست روبرو كرده است.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) درپایان افزود:حواسمان نیست که روح هر شهید چه اثر قوی در بازسازی روحیه اجتماعی جامعه دارد و امنیت سخت تنها دستاورد شهدا نیست و شهدا مهمتر از آن امنیت اخلاقی را برایمان به ارمغان آورده‌اند.
سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی، در این یادواره ضمن خیرمقدم گویی، گفت:  امروز هر موفقیتی که در کشور ما به دست آمده از ثمره‌ی خون شهداست و باید قدردان آنها باشیم . چرا که این از ولایت مداری شهدا بود که تا لحظه آخر رهبر را تنها نگذاشتند . 
تجلیل از خانواده شهدا، پخش کلیپ و مدیحه سرایی در وصف شهداء از دیگر برنامه های این یادواره بود.
گفتني است يادواره شهداي والامقام گردانهاي عملياتي شهرستان خوي، سرهنگ دوم پاسدار مصطفي محمد نژاد،مصطفيتيموري،وحيد عليزادگان،يدالله حبيب زاده،علي صادق زاده به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه خوی و با پشتیبانی فرمانده این سپاه و همکاری گردان هاي 301 ، 306 و حوزه شهيد چمران در شهر زرآباد برگزار شد.
.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار