استاندار ایلام در نهمین روز از دی ماه به گمانه زنی های موجود در خصوص تغییر فرمانداران پایان داد و در احکام جداگانه ای معروف بسطامی را به عنوان فرماندار ایلام و احسان اکبری را به عنوان فرماندار ایوان منصوب کرد.
کد خبر: ۳۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 29 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛طی هفته گذشته اخبار های ضد نقیضی در خصوص تغییرات مدیریتی در سطح فرمانداران به گوش می رسید .مروارید با این انتصاب ها پرونده ی تغییرفرمانداران تا بعد ازنتخابات ریاست جمهوری بایگانی کرد.

معروف بسطامی تا پیش از این فرماندار شهرستان ایوان بوده و به دلیل مقبولیت و کارآمدی سکان مدیریت شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان را در دست گرفت.

احسان اکبری که چند ماه پیش به عنوان مدیرکل امور اقتصادی استانداری منصوب شده بود، از این پس باید مدیریت اجرایی شهرستان ایوان را عهده دار شود.

ناصر خوشخبر ،فرماندار سابق ایلام ساختمان خیابان طالقانی را به مقصدی نا معلوم که در آینده مشخص خواهد شد ترک کرد.

هنوز مشخص نیست ناصر خوشخبر به عنوان کارشناس در استانداری مشغول به کار شود و یا پست مدیریتی توسط استاندار ایلام به ایشان محول شود ./م


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
باید از افرادی همانند اقای خوش خبر که صادقانه خدمت میکنند وبه هیچ کسی باج نمی دهند ( نماینده مجلس و..... ) تشکر نمود بعنوان کارمند فرمانداری از ایشان که ابهت وتدبیر را به این مجموعه باز گرداند تشکر میکنم وبرای ایشان وتمام خدمتگذاران صدیق کشور ارزو موفقیت داریم
ایوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
واقعاً تشکر میکنیم که اطلاعرسانی می نمایید. برای مردم ایوان هیچ فرقی نمیکنه کی روی صندلی فرمانداری بشینه و ژست بگیره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار