در قزوين،
رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري فردي خبر داد که با استفاده از عابربانک هاي افراد مسن و بي سوادکلاهبرداري مي کرد.
کد خبر: ۳۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 12 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "آرش مرادي" در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي پرونده واصله از دادسراي عمومي وانقلاب شهرستان قزوين به پليس آگاهي استان و حضور دو شاکي اين پرونده مبني بر کلاهبرداري و برداشت از حساب بانکي از سوي جوان ناشناسي موضوع در دستور کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات لازم ، متهم را در شهرستان قزوين شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کردند.
رئيس پليس آگاهي استان اضافه کرد: متهم پس ار انتقال به پلييس آگاهي ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداري شد ولي با ارائه ادله و مستندات از سوي ماموران به بزه انتسابي اعتراف کرد.
سرهنگ مرادي بيان داشت: متهم از افراد مسن به روش گرفتن کارت عابر بانک و به بهانه برداشت پول از حساب افراد مسن وجوهي را نيز به حساب خود انتقال و کلاهبرداري مي کرد.
وي در پايان با اشاره به اينکه متهم از دو شاکي مبلغ هفت ميليون ريال کلاهبرداري کرده است تصريح کرد متهم با تشکيل پرونده به مراجع قانوني معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
سرهنگ مرادي از شهروندان به ويژه افراد مسن و بي سواد خواست : در استفاده از کارت عابر بانک موارد امنيتي را رعايت واز سپردن کارت عابر بانک و رمز آن به افراد ناشناس وغير مطمئن خودداري کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار