امام جمعه دیلم گفت: نامگذاری شعار سال ازسوی رهبر معظم انقلاب بامحوریت دولت وملت، همدلی و همزبانی باعث انسجام ملی و حرکت در جهت هدف مشخص می شود.
کد خبر: ۳۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 18 May 2015
تابناک بوشهر: روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی دیلم به نقل از حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: با توجه به اهمیت این شعار می طلبد که همه مسوولان دستگاههای اجرایی نسبت به تحقق این امر مهم همت گمارند و در پیشبرد اهداف سازمانی از آن بهره ببرند.

وی گفت: موضوع شعار سال باعث ترسیم اهداف و راهبردها در هدف گذاری مسوولان بوده که سبب جلوگیری از هدررفت ها و استفاده از نیروها می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی دیلم تاکید کرد: شعار سال که همه ساله ازسوی مقام معظم رهبری مطرح می شود، مختص به همان سال نیست بلکه باید در سالهای دیگر نیز مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد.

وی بیان کرد : نامگذاری سال تحت عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی حجت را بر همه تمام کرد و به منظور تحقق و عملی شدن آن دولت و ملت باید در کنار یکدیگر برای ارتقا و پیشرفت جامعه تلاش کنند.

امام جمعه دیلم درباره نامگذاری روز دیلم در تقویم شهرستان، گفت: این شهرستان دارای جایگاه و پیشینه تاریخی است که باید به نسل های امروز و بعد انتقال یابد و این جایگاه حفظ شود.

حسینی بوشهری خواستار تشکیل کمیته های مختلف با حضور نخبگان و معتمدین شهر در مورد انتخاب روز دیلم شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دیلم همچنین به نحوه برپایی مراسم ختم و فاتحه خوانی دراین شهرستان اشاره کرد و خواستار کاهش این آیین ها، جلوگیری از هدر رفت وقت افراد و صرفه جویی در هزینه ها شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم هم با تقدیر از حضور مردم و مسوولان در آیین استقبال و خاکسپاری شهدای گمنام در بندرامام حسن، گقت: مصداق بارزی از همدلی دولت و ملت در این آیین تجلی یافت.

کریم علی حسنی تاکید کرد: موضوع شعار سال باید در عمل اثبات شود و در حد شعار باقی نماند.

وی افزود: تیزبینی و درایت رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال باعث سنگینی مسوولیت خدمتگزاران نظام اسلامی شده و با توجه به ماهیت شعار سال، نسبت به ایجاد فضای همدلی و همزبانی درپیشرفت شهرستان بسوی نقطه آرمانی تلاش کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: کانونهای توسعه شهرستان در بخش های مختلف برای بررسی و پیشرفت شهرستان انجام تا در تحقق منویات رهبری و توسعه شهرستان گام های موثری برداشته شود.

وی بیان کرد: درمورد نحوه برپایی آیین های فاتحه اموات رایزنی با چند تن از معتمدان محلی انجام و برای اجرایی شدن آن با ایجاد کمیته های تخصصی تصمیم گیری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار