کد خبر: ۳۶۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶ 23 January 2017
سردار پاسدار حسین معروفی در یادواره شهدای شهرستان سیب و سوران با حضور فرماندار، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در سرسرای ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: در طول تاریخ هر ملت و گروهی را به عقبه و پیشینه آن می شناخته اند که عقبه و پیشینه ایران اسلامی شهدا هستند.
وی اظهار داشت: شهدا بنا به وظیفه ای که قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) مشخص نموده اند برای حفظ ارزشهای اسلامی، تمامیت ارضی میهن و دفاع از جان و مال و ناموس ملت، بدون هیچ گونه چشم داشت مادی جان خود را فدا کردند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا متعلق به هیچ گروه، حزب، قوم و مذهب خاصی نیستند بلکه متعلق به تمام ملت ایران هستند.
وی با بیان اینکه شهدا قدرت نرم ایران اسلامی هستند بیان کرد: این قدرت بازدارندگی خون شهداست که به دشمنان اجازه مداخله نظامی نداده و نخواهد داد.
وی تصریح کرد: وظیفه امروز ما حفظ و پاسداری از نظام و دستاوردهای آن و هوشیاری در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان است.
فرماندار سیب و سوران نیز در این مراسم گفت: امروز دور هم جمع شده ایم تا گرامی بداریم یاد و خاطره کسانی را که بزرگترین هنرشان شهادت بود.
عبدالصمد عیسی زاده افزود: پیروی شهدا و ایثارگران از حضرت امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابر قدرتهای جهان شد.
وی اظهار داشت: امنیت و آسایشی را که ما امروز از آن برخورداریم نتیجه از خودگذشتگی و ایثار شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و این مکتب شهید و شهادت از ابتدای قیام انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و در عصر حاضر شهدای وحدت و مرزبانی ادامه داشته و خواهد داشت.
فرماندار سیب سوران با بیان اینکه مکتب شهیدان ایثار و از خودگذشتگی است اظهار داشت: کشور ایران از بحرانهای بسیاری که مستکبران و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوجود آورده اند به برکت مکتب شهادت به آسانی عبور کرده است و در واقع شهیدان مشعل داران و نقشه راه برای نسل های آینده هستند.
به گزارش ایرنا در آیین یادواره شهدای شهرستان سیب سوران مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت، امام جمعه شهرستان، معتمدان و مسئولان دستگاهای اجرائی نیز حضور داشتند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار