رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت:موسسه قرآن و عترت نسیم وحی این شهرستان عنوان برتر موسسات قرآنی کشور را در سال جاری به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۳۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 20 May 2015
خرم اشرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار اعلام شده از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این موسسه با بیشترین تعداد شرکت کننده در برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت موفق به کسب عنوان برتر در بین موسسات قرآنی زیرپوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

وی گفت: کسب این عنوان برتر توسط موسسه قرآنی نسیم وحی خلخال برای چندمین سال متوالی است که با تلاش دست اندرکاران قرآنی حاصل می شود.

اشرفی اظهار کرد: در مسابقات سراسری امسال قرآن و عترت موسسه نسیم وحی خلخال یک هزار و 275 نفر از علاقمندان به رشته های قرآنی شرکت کردند که با توجه به جمعیت کل شهرستان و در مقایسه با تعداد شرکت کنندگان در سایر شهرستان های بزرگ رتبه اول کشوری محسوب می شود.

موسسه قرآنی نسیم وحی خلخال از سال 1386 به طور رسمی کار خود در زمینه بسط و توسعه فعالیت های قرآنی را در خلخال آغاز کرده و به طور میانگین سالانه هفت هزار نفر از علاقمندان به یادگیری رشته های مختلف قرآنی را جذب و آموزش داده است.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار