کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت، در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان تا ظهر فردا ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 02 February 2017

رضا آزادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: وزش باد شدید با سرعت حدود 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت در نواحی مرکزی (زاهدان،نصرت‌آباد تا سفیدآبه، خاش، بزمان و میرجاوه) و مسیرهای مواصلاتی غربی استان به ویژه زاهدان ـ بم و ایرانشهر ـ بم تا ظهر فردا ادامه دارد هر چند اواخر شب قدری از سرعت باد کاسته می‌شود. 

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: امشب رگبار باران گاهی رعدوبرق در شهرهای شمالی، زاهدان، نواحی مرکزی، شمال غرب و مرز غربی استان پیش‌بینی می‌شود،

وی ادامه داد: روز جمعه در اکثر نقاط استان رگبار باران و رعدوبرق انتظار می‌رود و شدت بارش‌ها در نواحی مرکزی، جنوبی و عصر جمعه در جنوب شرق است که منجربه آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در برخی از این مناطق خواهد شد. 

وی گفت: از روز جمعه تا یکشنبه در شهرهای شمالی وزش باد شدید و گردوخاک با جهت شمال ـ شمال غربی رخ خواهد داد و کاهش محسوس دما را در سطح استان به همراه خواهد داشت. 

آزادمنش ادامه داد: جمعه شب از ارتفاعات سفیدآبه تا خاش بارش به شکل برف خواهد بود و بعداز ظهر دریا مواج، روزهای جمعه و شنبه روی دریا و سواحل وزش باد شدید بوده و دریا متلاطم و طوفانی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار