کد خبر: ۳۸۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 01 March 2017
پیکر پاک و مطهر 13 شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال شماری از مسئولان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان صبح امروز /چهارشنبه/ وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکر پاک این شهدا که با استقبال شماری از مسئولان و مردم شهید پرور ساعت 9:30 دقیقه با پرواز تهران وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد در شهرهای مختلف استان تشییع و خاکسپاری می شود.
سرهنگ پاسدار حمزه دهقان با اشاره به ورود پیکر سه شهید گمنام دیگر روز گذشته از طریق هوایی به فرودگاه ایرانشهر افزود: این شهدا امروز بر دستان مردم شهید پرور بمپور تشییع و در بوستان شهدا این شهر به خاک سپرده شدند.
وی افزود: مراسم وداع با 13 شهید گمنامی که امروز وارد زاهدان شدند، امشب با حضور اقشار مختلف مردم مومن و خداجو در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار می شود.
وی ادامه داد: همزمان با ایام فاطمیه 270 شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع و خاکسپاری می شوند که از این شهدا 240 شهید گمنام و 30 شهید شناسایی شده هستند.
وی تصریح کرد: یک شهید در سپاه سلمان زاهدان، سه شهید در بزمان ایرانشهر، سه شهید در قصرقند، سه شهید در سرباز، یک شهید در پایگاه نیروی دریایی سپاه چابهار و 2 شهید دیگر نیز در منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان تشییع و خاکسپاری می شوند.
سرهنگ دهقان اظهار داشت: روز پنجشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر سه شهید در شهر بزمان ایرانشهر و بقیه شهدا نیز شنبه هفته آینده در دیگر نقاط استان تشییع و خاکسپاری می شود.
وی افزود: همچنین مراسم وداع با پیکر این شهدا پنجشنبه شب در خاش و جمعه شب در ایرانشهر و چابهار با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: با تشییع 16 شهید گمنام جدید در سیستان و بلوچستان، این استان مفتخر به میزبانی 93 شهید گمنام در 30 نقطه می شود.
وی گفت: با توجه به عشق و علاقه زیاد مردم شهید پرور و ولایی سیستان و بلوچستان به شهدای گمنام، این شهدا در تمام شهرهای بزرگ استان خاکسپاری شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار