مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین:
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر قزوین از مرز ٤٠ هزار خانوار گذشت.
کد خبر: ۳۹۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کریم حبیبی انبوهی در جلسه کارگروه توسعه روستایی و عشایر اظهار کرد: به دنبال انعقاد تفاهم نامه ما بین استاندار قزوین و مدیر عامل صندوق ببمه اجتماعی روستائیان و عشایر برای گسترش خانوارهای مشمول ببمه روستایی در استان قزوین و هدف گذاری استاندار مبنی بر افزایش آمار خانوار های مشمول این بیمه تا مرز ٤٠ هزار خانوار تا پایان سال٩٥این هدف قبل از پایان سال و موعد مقرر تحقق یافت.

وی افزود: برای تحقق این هدف با اجرای «هر دهیار یک کارگزار» دهیاران به مثابه یک مامور به درب منازل اهالی روستای خود مراجعه می کردند و ضمن تبیین  فواید این طرح و ترغیب آنان برای عضویت در این صندوق  و دعوت کارگزاران جهت حضور در روستا زمینه ثبت نام آنان را فراهم کردند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: این طرح برای همه دهیاران در سراسر استان به تفکیک بخش و به صورت حضوری تبیین شد و با استفاده از ظرفیت مادی و معنوی دهیاران و حمایت دینی و تعصب بومی و مذهبی آنان در کمتر از یک ماه آمار قطعی ثبت شدگان استان از ٢٧ هزار خانوار به ٣٢ هزار خانوار رسید.

وی یادآور شد: با احتساب خانوار هایی که توسط دهیاران ثبت نام شده اند تا با حضور کارگزاران بیمه ثبت نام قطعی کنند این عدد از مرز ٤٠ هزار خانوار گذشت.

حبیبی با بیان اینکه این تجربه شیرینی بود که در پایان سال ٩٥ با همدلی و همیاری دهیاران جهت خدمت به روستائیان عزیز اتفاق افتاد، گفت: استاندار قزوین از اقدام معاونت عمرانی و دفتر روستایی، صندوق بیمه و به ویژه دهیاران تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار