فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد امنیت، آرامش و امید بخشی در حوزه های مختلف از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در چهار سال فعالیت است.
کد خبر: ۳۹۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳ 16 March 2017
محمداکبر چاکرزهی در نشست شورای اداری شهرستان خاش اظهار داشت: با تلاش های ارزشمند مسئولان و اعضای شورای تامین در کنار همکاری مردم امنیت پایدار در کشور حاکم است.
وی انجام سه سفر رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان و اختصاص اعتبارات کلان، اجرایی و عملیاتی و ساختن پروژه های شاخص مانند گازرسانی را ناشی از نگاه ویژه دولت به این استان دانست و تاکید کرد: مدیران و مسئولان خاش نیز همگام با سایر دولتمردان توانسته اند کارهای بزرگی را در منطقه انجام دهند.
فرماندار خاش ادامه داد: قطعا مردم بهترین قضاوت کننده هستند و با رصد دقیق فعالیت های دولت در ابعاد مختلف نگاه منصفانه ای به خدمات دارند.
چاکرزهی با گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام میری امام جمعه فقید شهرستان خاش گفت: این روحانی فقید به عنوان برادر، یار دلسوز، همراه و رفیق و چهره ای اعتدالی در کنار مردم و دولت بودند که جایشان در جمع همگان خالی است.
وی با اشاره به در پیش بودن سال نو، بر ضرورت آمادگی دستگاههای اجرایی و خدماتی برای خدمت رسانی شایسته به مردم و مهمانان نوروزی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات از 25 اسفند فعالیت ستاد انتخابات شوراها با فرمان وزیر کشور به صورت رسمی آغاز می شود گفت: در این رابطه هیات های اجرایی تشکیل می شود و در سطح شهر و روستاها باید برای برگزاری انتخابات برنامه ریزی کنیم.
فرماندار خاش بیان کرد: برگزاری سالم، باشکوه و قانونمند انتخابات با تکیه بر جذب حداکثری مردم در دستور کار دولت است.
وی ضرورت همکاری همه دستگاههای اجرایی را با ستاد انتخابات خواستار شد.
وی از خدمات و تلاش های ارزشمند بخشدار مرکزی و رئیس اداره آب و فاضلاب شهری خاش و مشارکت خیران در امر مدرسه سازی در مناطق محروم قدردانی کرد و اظهار داشت: از عملکرد شرکت سیمان خاش به لحاظ 20 سال فعالیت موفق در منطقه و کار نکردن مطلوب در حوزه مدرسه سازی و سرمایه گذاری در شهرستان گلایه مندی وجود دارد.
فرماندار خاش بر ضرورت ساخت آرامگاه مناسب در شان شهیدان گمنام در شهر نوک آباد، پرداخت بدهی به ادارات خدمات رسان، اهمیت دادن به خدمت رسانی در نوروز و تامین نیازهای عمومی در جامعه تاکید کرد.
حجت الاسلام اکبر نیری امام جمعه موقت خاش نیز در این نشست با تاکید بر اجرای فریضه مهم نماز در مکان های استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی، توجه به رفع مشکلات مزار شهیدان و آرامستان شهر، تقوا در کار رسانه ای و پرهیز از انجام کارهای خیرخواهانه با چهره ریاکارانه را خواستار شد.
شماری از مسئولان شهرستان خاش نیز در این نشست به ارائه گزارش در حوزه های کاری خود پرداختند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده و قله آتشفشانی و نیمه فعال تفتان «بام شرق ایران» در محدوده این شهرستان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار